i know that this is not goodbye...

i know that this is not goodbye...

joi, 26 noiembrie 2009

prolog

vad ca e trendy sa ai blog...are si Basescu, dar si prietenul meu George...si cum Basescu nu poate deveni ca George, dupa cum nici George ca Basescu, m-am gandit ca nu mi se poate intampla nici mie ceva rau daca imi fac un blog...ce sa fac cu el? habar n-am...sa AM si eu unu'...sa fie, ca nu strica...daca odata o sa-mi dau seama ce sa fac cu el? Irina are un blog si inteleg ca si stie ce sa faca cu el, asa si George... Pinky are un blog si habar n-are de ce, ca si Basescu... m-am gandit ca mai usor ar fi sa imprumut blogul cuiva, al oricui, dar cum era sa fac? "auzi, imi dai si mie putin blogul tau?"... nu mergea... si atunci l-am facut pe al meu si, evident, n-o sa vi-l dau si voua, nici macar putin... probabil ca, asa cum vorbeam cu niste prieteni ieri, se leaga cumva de vanzarea de masini Subaru... daca o sa mearga tot asa in continuare o sa plec din tara... si ce sa iau cu mine? casa n-am cum, nici firma, nici showroomul, nici jobul, nici macar bagaje ca nu stiu unde o sa ma duc...de ce mi-as lua ciorapi grosi daca ma duc in Africa, de ce mi-as lua subtiri daca ma duc la Pol... si atunci imi iau blogul...merge oriunde... upsss...am scris "Pol"...asta e o prescurtare de la un cuvant urat...urat rau...n-o sa mai scriu, acum parca ma bantuie...asa de rau ca nici sa mai scriu nu imi vine...ne vedem data viitoare

4 comentarii:

  1. Yo...lemme hold your blog, I'll hit you back on the first my brother :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei! suntem o comunitate deja :D...inteleg ca de asta a lipsit question of the day?

    RăspundețiȘtergere
  3. deocamdata suntem o trinitate :) asa ca mai trebuie ceva followers and commentators and the occasional fight/argument/flame to keep thins alive :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Immm, da! O trinitate :P
    Hei! Can I have your blog? sau, ma rog, macar adresa lui...:))

    RăspundețiȘtergere