i know that this is not goodbye...

i know that this is not goodbye...

luni, 1 martie 2010

Poveste despre el si ea...

Intr-o zi, un barbat a suferit un accident si a ajuns la spital. Acolo, dupa ce i-au fost facute primele investigatii, medicii i-au spus ca trebuie sa ramana in spital cel mai devreme pana a 2-a zi. Auzind asta, barbatul le-a spus ca nici nu se pune problema de asa ceva, deoarece el a 2-a zi dimineata la ora 8 fix urma sa aiba o intalnire foarte importanta. Medicii i-au explicat ca, oricat de importanta ar fi aceasta intalnire, starea sa de sanatate este atat de grava incat este obligatorie monitorizarea lui in spital. Barbatul a continuat sa insiste incercand sa-i faca sa inteleaga ca prezenta lui la acea intalnire este obligatorie, indiferent de starea sa de sanatate. Atunci un medic l-a intrebat:
- Ce poate fi atat de important incat sa te faca sa pleci din spital fiindu-ti atat de rau?
- Stiti, a raspuns barbatul, dimineata la ora 8 trebuie sa beau cafeaua cu sotia mea...
- Ok, dar starea sanatatii tale este foarte grava, sotia ta cu siguranta va intelege ca maine nu puteti bea cafeaua impreuna!
- Poate, dar stiti, eu de 7 ani beau cafeaua cu sotia mea in fiecare zi la ora 8 fix, si nu am sa renunt la asta pt nimic in lume!
- Bine, dar acum e o situatie speciala, ii poti explica sotiei ca nu poti ajunge acasa la cafea deoarece esti internat in spital! a continuat medicul...
- Da, numai ca sotia mea nu este acasa... A suferit un accident in urma cu 5 ani si de atunci este intr-o clinica, unde eu continui sa ma duc in fiecare dimineata astfel incat la ora 8 sa ne putem bea cafeaua impreuna... Stiti, starea ei este grava, de 3 ani nici macar nu ma mai recunoaste... De 3 ani ea nu mai stie cine sunt...
- Imi pare rau, a raspuns medicul, dar vezi tu, nici macar nu ar fi o problema atat de mare daca maine nu te-ai duce, atata timp cat spui ca nici macar nu mai stie cine esti!
Atunci barbatul s-a uitat trist la medic si i-a spus:
- Da domnule, aveti dreptate, numai ca... eu inca mai stiu cine este ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu