i know that this is not goodbye...

i know that this is not goodbye...

duminică, 7 august 2011

sunday wishes...

Azi as putea sa-mi doresc sa se termine odata criza asta... As putea sa-mi doresc sa va mearga la toti mai bine sau, daca nu, cel putin sa va pot ajuta mai mult decat o fac acum... As putea sa-mi doresc sa fiu in stare sa gasesc o varianta mai buna de comunicare cu unii dintre voi, sa fiu in stare sa inteleg mai mult, sau mai bine, sau cel putin sa am mai multa rabdare atunci cand nu inteleg... As putea sa-mi doresc sa devin mai putin impulsiv, sau cel putin mai tolerant... As putea sa-mi doresc sa pot minti mai usor atunci cand adevarurile dor... As putea sa-mi doresc ca oamenii din tara asta sa devina mai educati, mai eleganti, mai orientati catre lucruri cu adevarat importante sau macar mai putin inconstienti... As putea sa-mi doresc ca unii din prietenii mei sa nu mai minta doar de dragul unei imagini false, ca unii din prietenii mei sa isi accepte mai usor conditia reala, si poate, ca unii din prietenii mei sa nu se mai departeze... As putea chiar sa-mi doresc ca unii din prietenii mei sa vina inapoi de-acolo, de unde sunt acum... As putea sa-mi mai doresc ca de azi sa nu mai existe animale maltratate, mame singure, batrani fara copii si copii fara parinti... As putea sa-mi doresc sa nu mai existe femei triste si barbati infatuati... As putea sa-mi doresc sa pot sa gasesc mai repede solutii la lucrurile care acum mi se par de nerezolvat, sa pot sa gasesc mai usor variante de compromis si, de ce nu, sa pot sa-mi gasesc mie insumi un drum... As putea sa-mi doresc sa am mai mult timp...
Cum nu am dreptul decat la o singura dorinta, imi doresc cu adevarat doar sa mai am putere sa accept faptul ca nimic din cele de mai sus nu se va intampla...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu