i know that this is not goodbye...

i know that this is not goodbye...

miercuri, 28 septembrie 2011

bring your heaven down here...

Acum cateva zile a murit un copil...o fetita de 11 ani si 10 kg... Bolnava rau, ati spune... Deloc... Doar un copil caruia i-a fost dor de mama lui... Prea dor ca sa mai vrea sa traiasca... Cea care i-a dat nastere, ca mama nu i-a fost niciodata, a plecat in Italia la munca... Pana aici nimic de condamnat. Doar ca fetitei ii era atat de dor de ea incat nu a mai mancat nimic... I-a fost din ce in ce mai rau, pana cand, acum cateva luni, a ajuns in spital...si a ramas acolo...iar cea care-i daduse viata nu s-a intors... Fetita a continuat sa nu manance, pana acum cateva zile...cand, satula de lumea asta probabil, a plecat...singurul lucru la care probabil nu a renuntat a fost sa o astepte pe mama ei...pe care eu sincer nu o inteleg...de ce nu s-a dus dupa ea macar acum??? La toata povestea asta a fost martora decat o bunica...a incercat ce-o fi putut si ea...si a sfarsit prin a-si ingropa nepotica... Am vazut in viata asta o gramada de parinti iresponsabili si denaturati...n-am vazut niciodata bunici in aceasta situatie... Poate ar trebui sa ne nastem bunici...poate ca stiu ei ceva ce noua ne scapa... Bunica din povestea noastra a ramas aici...fetita a plecat...si nu-mi ramane decat sa sper ca acolo o sa fie o alta bunica, sau mama, sau sora mai mare, care ar putea avea grija de acest copil... Pentru ele, cele care sunt acolo...ascultati piesa asta... Asa vor simti ca va ganditi la ele...stiu eu sigur asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu