i know that this is not goodbye...

i know that this is not goodbye...

joi, 5 ianuarie 2012

awake...

in fiecare an sunt anesteziati general 20.000.000 de oameni...dintr-o greseala a naturii, 40.000 dintre acestia raman complet constienti pe toata durata interventiei... vad tot, aud tot, simt tot, doar ca nu pot sa reactioneze fizic in niciun fel... ce se intampla de fapt cu ei? sau ce se intampla de fapt cu ceilalti? citeam astazi un editorial al lui CTP, despre generatia "gen&epic", si vorbea asta acolo fix despre ce se intampla azi cu noi sau, ma rog, cu cei mai tineri dintre noi: te iubesc gen! cum ma simt cu treaba asta? epic frate!... am avut ragazul sa trag o linie la acest sfarsit de an...nu prea groasa...ma feresc de liniile groase pt ca ma indispune rezultatul de sub ele... ei bine, linia asta, chiar si asa subtire, m-a destabilizat putin... plecasem de la ideea ca trag aceasta linie pt ca apoi sa pot sa elimin niste "resturi" din peisaj... am ajuns la concluzia ca trebuie sa ma elimin pe mine, resturile erau deja prea multe... tot in perioada asta am constatat cat de mult ne ascundem... unii de altii, noi de noi insine...oricum am face-o, in cele mai multe cazuri sfarsim prin a nu ne mai gasi... in fiecare an sunt anesteziati general 20.000.000 de oameni...dintr-o greseala a naturii, 19.960.000 dintre acestia devin complet inconstienti pe toata durata interventiei...nu vad nimic, n-aud nimic, nu simt nimic, doar ca reactioneaza fizic in cele mai variate moduri...

Un comentariu:

  1. Pe cuvant ca am cautat "epic" in ultimele mele comment-uri de pe Facebook .. n-am gasit. Sunt salvat! :)

    Pinky

    RăspundețiȘtergere