i know that this is not goodbye...

i know that this is not goodbye...

sâmbătă, 17 iulie 2010

Raliul Sibiului

...la care evident ca n-am ajuns, c-asa am zis ca de cate ori nu ajung se intampla cate ceva... deci Sebi, cum ai spus si tu, de acum ar trebui sa iau si avionul doar sa ajung :D
am ajuns doar la shakedown, unde erau 35 de grade in praf si fara umbra! vorbesc cu Bogdan care inca nu ajunsese, si care nici nu apucase sa afle unde se face shakedown-ul. Sebi in service cu masina de recunoastere, dupa o binemeritata "pauza" in padure fara semnal cateva ore singur cu masina rupta :D
ajunge bogdan, hai sa ne dam, da' nu se poate ca...n-am combinezon... Bogdan zice ok, ti-l aduc pe al lui Sebi =)) cum frate sa-mi vina mie combinezonu' lu' Itu??? lasa frate ca-l tii si tu asa deschis =)). pana ajunge Bogdan cu combinezonul, vorbesc cu organizatorii: ma nene, uite, asa si asa, n-am frate combinezon si al lui Sebi nu-mi vine, nu vreau frate sa-i rup combinezonul omului =)), uite am casca, am cagula, imi ajunge... ma inteleg cu oamenii si-i dam drumu' asa... se termina shakedown-ul, ne reintalnim toti in oras, de data asta si cu Sebi, bem 72 de ape reci si sucuri, eu plec ei raman...
evident ca ieri stau toata ziua on-line cu rezultatele... inainte de ultima proba de ieri, baietii pe 7 :(... foarte cald afara, problema eterna a lui Subaru cu caldura... speram o revenire in forta pe Santa, proba extrem de frumoasa si care avea loc aseara dupa 10.30, deci mai racoare :D... din pacate se decide sa se parcurga "varianta scurta" de Santa, si de unde era o proba de 10 minute se transforma in una de 3 si ceva... evident, timpul recuperat exista dar nu este atat de mare cat ar fi trebuit, asa ca ziua de ieri se termina cu un loc 4, la 16 secunde dupa Gergo Szabo... ei, ok, acum dormim, pana la urma 16 secunde nu sunt de nerecuperat...
si azi plec la Bucuresti, evident "conectat" non-stop la ce se intampla la Sibiu... pana seara primesc doar rezultate partiale pe probe, fara alte amanunte, rezultate care ma trec prin toate starile posibile... din locul 4 se coboara la 5, apoi la 7, apoi la 8... si apoi brusc se urca iar la 5, apoi la 4 si asa se termina raliul... apoi discutie cu Sebi pt amanunte... ingrozitor... deci lucrurile azi au stat cam asa:
prima proba a zilei, PS5, pana de cauciuc...
PS6, se rupe diferentialul central, caz in care baietii continua sa mearga, pe macadam, cu... tractiune spate !!!
PS7, se continua cu diferentialul spate rupt, deci se merge in continuare doar cu tractiune spate, si... se mai face o pana!!!
PS8, se schimba in pauza cutia de viteze si suspensia in... 18 minute !!! super mecanici !!! se pleaca pe PS8 dar... se arde motorasul de la geamul lui Bogdan, geamul ramane blocat pe deschis si se merge cu tot praful in masina !!! Sebi spunea: frate, atata praf era in masina ca nu ne vedeam unul pe altul...
PS9, evident, alta pana!!! se merge pe pana ultimii km...
PS10, si ultima, cu 3 km inainte de finalul probei se smulge o roata spate cu ansamblul complet de fuzeta + disc frana + amortizor + planetara... si cand zic "se smulge", ma refer ca se detaseaza complet de masina!!! motiv pt care baietii parcurg ultimii 3 km de proba PE 3 ROTI !!!
si cum ultima proba nu e si ultimul hop, urmeaza cei 12 km de la finalul acesteia pana in parcul tehnic, unde TREBUIE NEAPARAT sa ajungi cu masina ca sa ti se valideze rezultatul... 12 km parcursi cu Bogdan la volan si Sebi PE CAPOTA MASINII, ca sa poata echilibra lipsa unei roti!!! Si ajung la finish pe locul 4, IN ACESTE CONDITII, dupa ce incepusera acest raliu cu locul 8!!! de aici mai departe, niciun comentariu nu isi mai are rostul...
si, ca de obicei, filmul de la shakedown si interviul cu Bogdan, la sfarsitul primei zile...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu