i know that this is not goodbye...

i know that this is not goodbye...

miercuri, 23 decembrie 2009

ce am invatat in cei 20 de ani de la revolutie?

initial m-am gandit la o balanta gen ce am castigat / ce am pierdut in acesti 20 de ani. e prea lunga discutia, poate o facem altadata. apoi m-am gandit ca, si din ce am castigat cat si din ce am pierdut, cu siguranta am invatat cate ceva.
am invatat sa fiu liber...eram si inainte, dar acum stiu mai bine sa fiu liber...
am invatat sa castig dar si sa accept pierderea, am invatat sa muncesc dar n-am reusit inca sa invat sa ma odihnesc, am invatat sa sper dar am invatat poate mai bine sa nu mai sper si sa pot trai cu asta, am invatat sa ma vand bine dar n-am reusit inca sa invat sa ma cumpar, am invatat sa urc dar am invatat deasemenea si sa cobor pt ca apoi sa incep iarasi sa urc, am invatat sa respect mai intens dar am invatat si sa nu-mi mai ascund lipsa de respect fata de multi, am invatat sa citesc mai bine printre randuri dar n-am invatat inca sa interpretez corect semnele de punctuatie, am invatat sa ma bat dar n-am reusit sa invat pana acum sa iau bataie, am invatat sa fac strategii dar n-am invatat inca sa aplic strategii cu orice scop, am invatat sa conduc masina mai bine dar am invatat si ca, odata cu trecerea timpului, n-o mai pot face ca altadata, am invatat sa iau in seama dar n-am invatat inca sa ignor, am invatat ca nu e nici o smecherie daca mint dar n-am invatat inca faptul ca pe oameni cate-odata e mai bine sa-i minti, am invatat sa stau langa oameni atunci cand le este rau dar n-am invatat inca sa nu mai fug de langa ei atunci cand imi este mie rau, am invatat ca durerea te caleste dar n-am invatat inca ce trebuie sa fac cu fericirea, am invatat ca datorez mult unor copii care acum 20 de ani au avut curajul sa stea in strada, am invatat sa diferentiez binele de rau dar n-am invatat pana acum cum sa ma feresc de rau odata ce l-am identificat.
am invatat sa merg, am invatat sa vorbesc, am invatat sa zbor...
am invatat sa traiesc si ma ingrozeste in continuare faptul ca pana acum n-am invatat inca sa mor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu