i know that this is not goodbye...

i know that this is not goodbye...

miercuri, 2 decembrie 2009

scriu pentru tine...

Am citit o parte din cartea Mihaelei Radulescu… nu am citit-o toata deci n-o pot comenta. Mi-a placut insa prologul, in care incearca sa spuna pentru cine scrie… si m-am gandit la aparitia acestui blog si la motivele pentru care scriu eu aici… pentru cine scriu? Scriu pentru tine… scriu pentru tine care esti, scriu pentru tine care vei fi, scriu pentru tine care ai fost odata, scriu pentru tine care n-ai fost niciodata… scriu pentru tine care odata am fost eu, scriu pentru tine care as fi vrut sa fiu eu, scriu pentru tine care voi fi eu… scriu pentru tine care m-ai ascultat sau nu, scriu pentru tine care m-ai citit sau nu, scriu pentru tine care m-ai inteles sau nu, scriu pentru tine care m-ai dorit sau nu, scriu pentru tine care m-ai venerat sau nu, scriu pentru tine care m-ai sprijinit sau nu, scriu pentru tine care m-ai suportat sau nu… scriu pentru tine care m-ai cautat, scriu pentru tine care m-ai gasit, scriu pentru tine care m-ai aruncat, scriu pentru tine care m-ai folosit, scriu pentru tine care m-ai pastrat… scriu pentru tine care m-ai cumparat, scriu pentru tine care m-ai primit de pomana, scriu pentru tine care m-ai inchiriat, scriu pentru tine care m-ai donat, scriu pentru tine care m-ai vandut, scriu pentru tine care m-ai pierdut… scriu pentru tine care mi-ai vorbit, scriu pentru tine care m-ai mintit, scriu pentru tine care mi-ai promis, scriu pentru tine care mi-ai jurat… scriu pentru tine care m-ai chemat, scriu pentru tine care m-ai gonit, scriu pentru tine care mi-ai cerut sa raman… scriu pentru tine care m-ai facut sa rad, scriu pentru tine care m-ai facut sa plang, scriu pentru tine care m-ai facut sa urlu, scriu pentru tine care m-ai facut sa visez, scriu pentru tine care m-ai facut sa simt… scriu pentru tine care m-ai uitat, scriu pentru tine care m-ai tinut minte, scriu pentru tine care ma vei uita, scriu pentru tine care ma vei tine minte, scriu pentru tine care ma vei fi uiat, scriu pentru tine care ma vei fi tinut minte… scriu pentru tine care m-ai adus aici, scriu pentru tine care ma vei lua de-aici… scriu pentru tine… voi, restul, puteti nici sa nu mai cititi…

Un comentariu: